ABORCJA


Długi czas zastanawiałam się czy publikować tego posta ale mam chęć zająć jakieś stanowisko w sprawie która dotyczy naszej żeńskiej części Polskiego społeczeństwa dlatego postanowiłam że ten post będzie publiczny przynajmniej jakiś czas.



Aborcja?
Gdy jako młoda dziewczynka dowiedziałam się czym jest aborcja przez długi czas byłam stanowczo przeciwko jej przeprowadzaniu. No bo jak to tak usunąć własne dziecko? Czemu? Dlaczego? Z jakiego powodu? Przecież to tak bardzo nienaturalne.

Z wiekiem dowiedziałam się również jak wiele okrucieństw i przykrości czyha na nas na tym świecie. Znaczenie słów takich jak: niepełnosprawność, bezczaszkowiec, gwałt, pedofilia, śmierć matki podczas porodu budziły we mnie poruszenie tak mocno jak świadomość tego że ktoś mógłby usunąć swoje dziecko.

Po dłuższym czasie, w okresie kiedy obiła mi się o uszy ustawa zaostrzająca prawo aborcyjne postanowiłam głębiej zastanowić się nad tematem i znaleźć jakiś zgodny z moimi przekonaniami balans oraz wypracować sobie swoje zdanie na ten temat.

Czarny protest
Bycie za aborcją, nie oznacza  dokonywania zabiegu za każdym razem, kiedy dojdzie do ciąży. Nie oznacza też, że kobiety są bezdusznymi istotami, które skrobią się za każdym razem, kiedy widzą na teście dwie kreski.

Nie decydujmy za innych
To że Ty nawet jeśli zdecydujesz się na urodzenie dziecka niepełnosprawnego, z gwałtu i ewentualnie oddasz je do adopcji to nie znaczy że inna kobieta będzie chciała podjąć podobną decyzje. Pozwólmy innym decydować o swoim życiu i żyć zgodnie ze swoimi przekonaniami i sumieniem. Dodatkowo niech zwolennicy całkowitego zakazu aborcji zastanowią się ile rodzin decyduje się na adopcje niepełnosprawnego/chorego dziecka?

Jeśli Ty "zwolenniku życia ciężko chorego dzieciaka" nie pozwalasz kobiecie dokonać aborcji, twierdzisz że powinna urodzić to zapewnij jej wsparcie finansowe. A kiedy doradzasz jej ewentualne oddanie dziecka do adopcji (jeżeli kobieta nie jest w stanie poradzić sobie z chorym noworodkiem) to może najpierw zastanów się czy w Twoim domu opiekujesz się już jakimś zaadoptowanym przez Ciebie niepełnosprawnym dzieckiem. Nie? Czemu?

Wybór
Żadnej kobiecie nie życzę tego żeby musiała zastanawiać się nad podjęciem decyzji o aborcji. Ani 16 letniej dziewczynie która przeszła przez piekło będąc zgwałcona, ani tej u której zdiagnozowano że ma urodzić dziecko które umrze zaraz po porodzie, ani 13 letniej dziewczynce która zaszła w ciąże z... "ojcem", "wujkiem", ani tej która sama może stracić życie podczas porodu. Ale wiecie czego im życzę z całego serca? MOŻLIWOŚCI WYBORU.















płaszcz - 
KLIK

spodnie - Stradivarius 

buty - KLIK


****
Kobiety, Chce poznać Wasze zdanie na ten temat dzisiejszego posta, czekam na Wasze komentarze tutaj oraz na instagramie: @kefretete 

7 komentarzy

  1. A ja uważam, ze to bardzo ciężki temat. Nie popieram czarnego protestu, bo uważam, ze wypowiada się w nim wiele kobiet mało świadomych. Jednak nie wiem , co zrobiłabym w obliczu gwałtu albo zagrożenia własnego życia, nie jestem w stanie tego przewidzieć. Wiem, ze na pewno jestem za ŻYCIEM, jednak nie ukrywajmy, ze zdarzają się te wyżej wymienione sytuacje, to musi być straszne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same zdanie na ten temat.

      Usuń
  2. Temat bardzo istotny. Ja jestem za prawem wyboru - nikt za mnie nie powinien decydować.
    P.S. bardzo razi mnie na blogach przy poruszaniu ważnych tematów jak tutaj wklejanie fot własnej osoby ze stylizacjami - pasuje jak kwiatek do kożucha. Uważam, że przy pewnych tematach nie wypada lansować stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mocny wpis jednak, ja jestem zdania. Że każda z nas wie co jest dla siebie potrzebne oraz wie jak postępować. A to jest decyzja, z którą przyjdzie dla nas żyć. Według mnie był we wstawieniu tych zdjęć stylizacji ukryty cel, żeby ten temat nie byl tak napięty. Bo ostatnio jest to dość mocno napięty temat i, w każdy sposób warto go starać się delikatnie ochłodzić. Prześlicznie wyglądasz, aby przez całą wiosnę wyglądałaś tak fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne botki :))
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super!bardzo mi się podoba .Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poruszyłaś bardzo ważny temat... Też jestem zdania, że aborcja powinna być legalna. W końcu, tak jak piszesz - są różne przypadki. Na szczęście, wbrew pozorom, są instytucje gdzie kobiety mogą liczyć na pomoc. Na takich stronach jak https://9tygodni.pl/produkt/tabletki-poronne/ bez najmniejszego problemu można zakupić tabletki poronne.

    OdpowiedzUsuń