CZERWONA SUKIENKA


Jestem pewna że wiele z Was kobiet kupuje sukienkę na wesele lub inną elegancką okoliczność która później siedzi w szafie do końca swojego żywota. Ja też często tak robiłam. Tym razem postanowiłam poszukać innego rozwiązania. Pomyślałam że rewelacyjnym pomysłem byłoby wypożyczenie sukienki na parę dni i wtem zaczęłam poszukiwania miejsca w którym mogłabym to zrobić i tak znalazłam RENT BOUTIQUE to miejsce gdzie można wypożyczyć nie tylko sukienki ale też torebki, buty i akcesoria od znanych projektantów.

W następnym poście napiszę Wam pokrótce jak wygląda cały proces od zamówienia sukienki do momentu jej odesłania. Tymczasem zapraszam na zdjęcia w czerwonej kreacji. 







































****
Zapraszam Was na Instagram: @kefretete 

7 komentarzy

  1. Wooo piękna i seksowna :* częściej musisz nosić czerwień bo Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka - powiedziałabym, ze w stylu hiszpańskim (do twarzy Ci w czerwieni!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest świetna i idealna na wyjątkowe wyjście jak np. na wesele. Sama szukam takiej ale z falbanami, bo lubie takie sukienki, ale wszystkie mi się podobają i trudny wybór, na pewno będę chciała też kupić bolerko a widziałam eleganckie na tej stronie https://fashionpolska.pl/bolerka . Nie wiem jaka będzie pogoda, bo jak chłodno będzie to bolerko się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwień i Tobie w niej też do twarzy :) A jakie buty? Pochwalisz się? Szpilki czy może takie klapki https://butymodne.pl/eleganckie-c19917.html . Jakie obuwie bardziej wolisz, zwłaszcza jeśli mówimy w kontekście zbliżającego się lata?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Cudowna sukienka i muszę przyznać, że właśnie takiej szukam na wesele swojej kuzynki. Mam tylko nadzieję, że jeszcze coś uda mi się zamówić, bo dzięki temu wiem, że będą wyglądała ładnie, a mój ubiór będzie dobrze pasował do całej uroczystości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, bardzo elegancka. Ja akurat lubię łączyć styl elegancki z bardzo basic'owymi sukienkami, np. takimi, jak ta https://wassyl.pl/product-pol-5776-BAWELNIANA-DOPASOWANA-SUKIENKA-DEKOLT-V-czarna-X177-k01.html?rec=101804106 . Można dodać ciekawe dodatki oraz obcasy i cała stylizacja staje się bardzo elegancka. Jeśli chce się powrócić do sportowej wersji, to wystarczy ubrać sportowe buty i bardziej codzienne dodatki. Bardzo lubię w taki sposób bawić się stylem!.

    OdpowiedzUsuń