flower kimono


Przychodzę do Was z kolejną stylizacją. Mam nadzieję że nie ostatnią taką letnią. Ostatnie dni były tak pogodowo okropne że myślałam że już na dobre rozgościła się u nas jesień. Całe szczęście że powróciło słońce. Z okazji słonecznej pogody założyłam biały kombinezon na niego kwiatowe kimono które rozweseliło całą stylizację. Całość dopełniły wiązane sandały i "torebka sakiewka" której szukałam bardzo, bardzo długo. Pomyślcie że opisuję Wam to wszystko jakbyście nie widzieli na zdjęciach w co jestem ubrana. #kefreimbecyl











Nie bądźcie chytruskami, podzielcie się ze mną szczęściem, zaobserwujcie mojego bloga, będzie fajnie, obiecuje. ;)

****
Jak podoba Wam się taka letnia stylówka? Wybaczcie mi mój brak składni ale jestem jakaś rozkojarzona. Zachęcam Was do pozostawienia komentarza zaglądam na każdego bloga moich czytelników. :)

6 komentarzy

  1. Uwielbiam takie boho klimaty. Kombinezon jest piekny :) Zazdroszcze pogody. U mnie pada i wieje caly dzien :/
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne klimaty, pięknie wyglądasz w tym kimonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i sandały najlepsze :) Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, uwielbiam elementy boho.

    OdpowiedzUsuń