Mom jeans and bomber jacket



No wreszcie udało się zrobić zdjęcia! Zapraszam Was na nowy outfit. Nie mogłam przekonać się do kupna "mom jeans" dlatego postanwiłam "zrobić je" ze starych wranglerów (zwęziłam je, obcięłam i podwinęłam nogawki). Do nich dopasowałam zwykły szary crop top który pokazuje mój nieumięśniony brzuch. Na wierzch zarzuciłam bomber jacket, który w trendach króluje już od dawna. Całość dopełniłam czarnym plecakiem z eko skóry. Żeby lekko wydłużyć sylwetkę, jako buty wybrałam białe airmaxy.  Nie szalałam zbytnio z dodatkami zarzuciłam na szyję złoty łańcuszek i zwykły czarny pasek. Włala!











****
Jak podoba Wam się taka luźna stylówka? Zachęcam Was do pozostawienia komentarza zaglądam na każdego bloga moich czytelników. :)
                           

6 komentarzy