teddy coat


Głupio robiłam że pisałam tutaj poruszając poważne tematy i umieszczając pod nimi zdjęcia stylizacji. Doszłam do wniosku że lepiej będzie to rozgraniczyć. Dzisiaj zapraszam Was na post typowo zdjęciowy a innym razem będziecie mogli zaglądnąć tutaj i poczytać refleksje. Lubię jak wszystko jest spójne dlatego bardzo cieszę się że się opamiętałam i nigdy więcej nie będę robić takiej mieszanki. 



Camelowy płaszcz tak zwany "teddy coat" jest już w instagramowych trendach jakiś czas ale ja zdecydowałam się na niego całkiem niedawno. Wydaje mi się że jest fajną odskocznią od mojej czarno-białej zimowej garderoby. Oczywiście nie zabrakło tutaj klasycznej torebki typu nerka aby podkreślić talie oraz butów, golfa i czapki również w basic'owej odsłonie. Całość lekko przełamują spodnie w kratkę oraz złoty łańcuszek.

Ostatnio tak sobie myślałam że chyba pora ubogacić swoje stylizacje w więcej dodatków. Bardzo często boje się szaleć z biżuterią, zimowymi akcesoriami czy różnego rodzaju galanterią dlatego ten rok będzie na pewno bogatszy o jakieś małe eksperymenty.












płaszcz - KLIK

spodnie - reserved

butyKLIK

nerka - allegro

****
Instagram: @kefretete 

3 komentarze

  1. The Best 😉 publikuj częściej 😗

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia i świetna stylizacja. Coraz częściej widzę u innych blogerek tego typu płaszcze i muszę przyznać, że są naprawdę ładne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe zdjęcia :) Pięknie wyglądasz w tym płaszczyku. Bardzo mi się podoba ten łańcuszek celebrytka Złoto jednak bez wątpienia pasuje do kobiety najbardziej <3.

    OdpowiedzUsuń