Śniegowce


Zawsze bawiłam się kolorami na zdjęciach na moim instagramie natomiast fotki na bloga raczej poddawałam niewielkiej obróbce typu: jasność, kontrast, nasycenie i balans bieli ale tym razem postanowiłam podkręcić lekko edycje zdjęć tutaj i dodałam fotografiom trochę klimatu bawiąc się dłużej suwakami w Lightroomie. 


Nie chce aby ubrania miały inny kolor niż w rzeczywistości to dla mnie ważne aby odzwierciedlić kolory na tyle aby wyglądały tak jak w realu. Sądzę że mi się udało. Lekko brązowe, pozbawione mocnego nasycenia, kontrastu zdjęcia możecie obejrzeć poniżej. Jak Wam się podobają?
Jeśli chodzi o stylizacje to postawiłam tutaj na białą bazę w postaci golfa oraz spodni typu mom jeans całość dopełnia sztruksowa kurtka z futerkiem która wbrew pozorom dobrze zatrzymuje ciepło oraz grube, klasyczne śniegowce. Z racji tego że bardzo często marzną mi stopy to dobre jakościowo buty na mroźną zimę są dla mnie priorytetem. Te zdały egzamin. Stopy nie zmarzły jak to często miało miejsce przy długich spacerach. Jakbym jeszcze znalazła jakiś dobry ogrzewacz twarzy aby nie świecić czerwonym jak Rudolf - nosem to by było już wyśmienicie.

Dzianinowa opaska na uszy była moją zachcianką od czasu kiedy to postanowiłam zastąpić czymś standardową grubą czapkę. To był dobry wybór! Może nie nadaje się na bardzo minusowe temperatury ale na chłodniejsze dni spisuje się bardzo dobrze. No i wygląda ciekawie i stylowo.

Pasek i plecak raczej nie chronią przed zimnem ale są fajnym dopełnieniem stylizacji więc też je tu przemyciłam.

Okej teraz czas na zdjęcia. Zapraszam.



























płaszcz - Stradivarius

spodnie - ASOS

buty - KLIK

plecak - allegro

****
Instagram: @kefretete 


4 komentarze

  1. Jakie piękne zdjęcia! Aż się miło na nie patrzy. Zazdroszczę Wam takiego śniegu. U nas w Holandii, popadał chwilkę ale już wszystko stopniało :(

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja i niesamowicie klimatyczne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne jest to, żeby buty były dobrane do danej sytuacji. Śniegowce na zimę jak najbardziej, kalosze na deszcz, a na wyjścia do codziennych i imprezowych stylizacji to tego rodzaju buty https://butymodne.pl/damskie-espinto-skora-naturalna-c531.p144.f125.html bym poleciła. Wyższe, niższe, kolorowe, jakie kto chce.

    OdpowiedzUsuń