jesień 2020


 Jeśli ktoś potrafi zamknąć ten specyficzny zapach jesieni w flakonie, żebym mogła rozpylać go wokoło siebie na co dzień to proszę napisać do mnie na instagramie. Uwielbiam ten zapach! W szczególności w lesie można poczuć jego magiczną woń! 

Zrobiliśmy wreszcie typowo jesieniarskie zdjęcia. Mamy drzewa, kolorowe liście, dzikie (widzieliśmy wiewiórkę) i prawie dzikie zwierzęta (@rudeuszek) Jestem też ja ubrana beżowy kardigan zapinany na guziki, satynową spódnicę (te dwie rzeczy wyczaiłam na Vinted za grosze) i jesienne masywne botki. 


Kardigan cały czas mi się podwijał bo miałam go jakoś nietypowo zwiniętego, co mój fotograf zauważył dopiero pod koniec zdjęć i wtedy też o tym wspomniał, dlatego Stylizacja "wygląda jak wygląda". Wybacz kardiganie! Ja widzę w Tobie potencjał żebyś wyglądał lepiej. :D


Sweter damski - TUTAJ












****
 Instagram: @kefretete 

9 komentarzy

  1. Piękne, inspirujące zdjęcia. :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham taką jesień - złota, ruda i słoneczna.
    Piękno takiego otoczenia warto wykorzystać w kontekście swojej garderoby. pozdrowienia dla słodkiego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Umówisz się ze mną na dziki seks? Zobacz mnie na eromeet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Fantastyczna stylówka :) Kocham te jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne jesienne foty :-)
    Choć osobiście nie mogę doczekać się wiosny, by w końcu zaznać trochę słońca, ogrodu i grilla.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post i świetne zdjęcie

    https://hurtowniastyropianu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie oddałaś magię jesieni! Kardigan prezentuje się świetnie - nadaje uroku i tego niepowtarzalnego, jesiennego klimatu. Nawet, gdy nie współpracował z aparatem, to zdecydowanie współgra z rdzawopomarańczową spódnicą, świetne połączenie. 🍂

    OdpowiedzUsuń