Falbany


Nie mogłam przekonać się do koloru czerwonego. Bardzo go lubiłam ale zawsze wydawało mi się że nie jest dla mnie. Zmieniłam zdanie! Teraz cała ubrałabym się w ubrania w tym kolorze. Pomadka w kolorze klasycznej czerwieni dopełniła cały look, stare "mom jeans" nadały całej stylizacji lekkiej nonszalancji, a falbaniasta koszula ożywiła cały outfit.

Tak w ogóle byłam na Botoksie, może napiszę parę zdań na ten temat na fanpage, także zapraszam do śledzenia mnie tutaj.
















bluzka z falbanami - TU
spodnie - SH
torebka z pierścieniem - TU
botki - TU
pasek - Stradivarius

****


Jaki jest Wasz ulubiony kolor? Czy ulubiony kolor to tylko ten w którym zakładacie ubrania?

6 komentarzy

  1. Piękna bluzeczka, uwielbiam falbanki i ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mom jeans - kocham to! te spodnie są rewelacyjne. Przepiękna kreacja, a Ty wyglądasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie :) Bardzo lubię falbany, ostatnio sama kupiłam tunikę z falbanami tutaj https://wassyl.pl/product-pol-3991-SUKIENKA-3-FALBANY-TUNIKA-czarna-X950.html?rec=101804107
    Drobne kobietki przepięknie wyglądają w falbanach, dla mnie to świetne wyjście aby zakryć brak bioder :D Choć uważam, że mogą też czasem pomóc zamaskować co nieco, np. wystający brzuszek.

    OdpowiedzUsuń