KOBIECE KWIATY


To już postanowione. Będę się tutaj dzielić zdjęciami z amatorskich sesji, często robionych za pomocą samowyzwalacza. Nie zawsze uda mi się coś tutaj napisać ale myślę że zdjęcia będą dla Was czymś inspirującym. Sama uwielbiam je oglądać.


Jeśli chodzi o refleksje to wciąż dzielę się nimi na instastory. Wczoraj na przykład rozmawialiśmy trochę o ekologii. Prowokacją do tego był widziany przeze mnie co jakiś czas widok góry śmieci w terenach leśnych, polnych. Przyznam, trochę mnie poniosło ale sądzę że to dobre.

Problemem w tym przypadku jest to jak kogoś taki widok "nie rusza". Całą relacje dodam do wyróżnionych wieczorem. Mimo tego że w trakcie nagrywania byłam zmęczona sprzątaniem i wyglądałam nie tak jak na "perfect instagramer" przystało to i tak uważam że poruszyłam istotną kwestie o której warto bębnić z każdej możliwej strony.









Brak komentarzy