Żółta sukienka


Zauważyłam że moja garderoba to głównie ubrania w kolorze białym, czarnym lub szarym. Bardzo lubię klasykę ale wydaje mi się że pasują do mnie też konretne bardziej świeże, wakacyjne barwy dlatego jak tylko dostałam w prezencie sukienkę w kolorze żółtym dopadło mnie zaciekawienie jak będę się w niej prezentować.Po jej założeniu byłam bardzo pozytywnie zakoczona i od razu postanowiłam ją jakoś ciekawie wystylizować. Nie byłabym sobą gdybym nie postawiła na sportowe obuwie i w tym przypadku zdecydowałam się na białe sneakersy.

Całość uzupełniłam złotymi naszyjnikami, apaszką w kropki i małymi okularami w klimacie vintage. Mam nadzieję że zdjęcia Wam się sposobają. Zapraszam na około 40 sekund z mojego życia.




























buty - KLIK
****
Instagram: @kefretete 

2 komentarze