Stylizacja za 4 zł


Uwielbiam sklepy z odzieżą używaną albo outletową. Często wynajduję tam ciekawe perełki odzieżowe. Zobaczcie jak można się ubrać za zaledwie 4 zł.


Dzisiejszy look to połączenie satynowej lekko beżowej koszuli za 2 zł z nieznanej firmy i spodni typu culotte z Zary również za dwie złotówki. Cały look uzupełniłam czarnymi mokasynami z klamrą (potrzebowałam takich butów! Dostaniecie je TUTAJ) dodatkiem są  perełkowe klipsy które "uzyskałam" podczas odpięcia od dużych kolczyków pozostałych części (może pamiętacie świąteczne zdjęcie z szampanem na instagramie, wtedy właśnie miałam duże kolczyki na uszach. Górną część mam teraz na sobie #fashionhack. ZDJĘCIE) Całość uzupełniła welurowa opaska z KIK-ałańcuszek z firmy Sezam (dołożyłam do niego wisiorek z monetą) i okulary NONAME.



























****
Instagram: @kefretete 

2 komentarze

  1. Na ten blog na pewno powinny wejść kobiety.Dzięki temu bardzo dużo ciekawych rzeczy by się dowiedziały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, klasyczna stylizacja! W second handach bardzo często można upolować perełki za grosze :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń